fbpx
tagasiside, tagasiside-uuring, töötajate uuring, personaliuuring,

Kolm viga, mida töötajate tagasiside-uuringu tegemisel vältida

Iga töötajaid väärtustava ettevõtte või organisatsiooni jaoks on nende enda inimeste mõtted ja arvamused oluliseks sisendiks hindamaks oma tegevuse edukust. Mida enam kasvab töötajate arv, seda suuremaks muutub ka väljakutse tagasiside kogumise osas ning sageli kerkib siis päevakorda tagasiside-uuring.
Panime kirja kolm suuremat “ämbrit”, mida uuringu korraldamisel vältida.

Loe edasi

tänu, tunnustus, tagasiside

Viis põhjust, miks tööl rohkem oma tänu väljendada

Tunne, et minu tööd hinnatakse on erakordselt tugev motivaator. Mõnes mõttes isegi tugevam, kui raha.
Üks lihtne viis panna inimest tundma, et teda ja tema tööd hinnatakse on tänamine. Kirjutasimegi sellest, mida head tänulikkuse kultuur endaga kaasa toob.

Loe edasi

sisekommunikatsioon

Sisekommunikatsioon – võti on juhtide käes

Sisekommunikatsioon on organisatsioonides eesmärkide täitmise seisukohalt väga olulisel kohal.
Vastutus kommunikatsiooniprotsessi toimimise eest lasub eelkõige juhtidel, kes on ise eeskujuks ning teisalt kujundavad organisatsioonikultuuri, mis kas toetab või töötab vastu kommunikatsiooni ladusale toimimisele. Mõningad põhimõtted, mis aitavad luua toimivat sisekommunikatsiooni.

Loe edasi

20 soovitust tööle kandideerimisel

Seekordne postitus on suunatud rohkem tööotsijale.
Nimelt käisin eelmisel nädalal Töömessil, mille tarbeks panin kokku 20 soovitust, mida tasub tööle kandideerimisel järgida.
Vormisin need kokku üheks infograafikuks 😉
Mõned nõuanded on suhteliselt elementaarsed, teised ehk sellised, millele esmajoones ei mõtle.

Loe edasi

pühendumus, töötajate rahulolu-uuring, seotus

Töötajate pühendumus tähelepanu alla

 
Paljudes väikese või keskmise suurusega organisatsioonides (kahjuks mitte kõigis), viiakse aeg-ajalt töötajate seas läbi uuringuid. Kahjuks liiga sageli on nad kõigest rahulolu-uuringud, mis on aga organisatsiooni arendamise seisukohale suures osas kasutud.
Miks? Selle pärast, et töötajate rahulolul on väga nõrk seos töötulemuslikkuse ja organisatsiooni kasumlikkusega.
Mida siis selle asemel teha? Sellest saad lugeda järgnevas postituses.

Loe edasi

osustamisprotsess, otsustamine, vastutus, vastutusvõime

Otsustaja võtab vastutuse

  Ikka ja jälle kuuleb juhtide suust nurinat, et töötajad ei taha vastutust võtta. Kui hakata siis täpsemalt uurima, kuidas see probleem väljendub, siis enamasti peitub rahulolematus kas selles, et inimesed ei võta initsiatiivi või siis selles, et nad ei võta eesmärkide ja kohustuste täitmist piisava tõsidusega. Hiljuti vestlesin ühe juhiga, kes kurtis vastutusega seotud…

Loe edasi

tulemuste juhtimine, eesmärk, tagasiside

Personali hindamine – 7 esmatähtsat küsimust

Personali hindamine toimub igas ettevõttes. Otsused – kellel ja kui palju palka tõsta, keda edutada, kellel minna lasta jne – tuginevad ju kõik töötajate hindamisel. Mis on see, millele personali hindamise põhimõtteid üle vaadates peaks esmalt mõtlema? Siin on seitse küsimust, mis aitavad analüüsida hetkeseisu.

Loe edasi