Tihti tundub kõik justkui toimivat, aga pidevad väljakutsed panevad arvama, et äkki saab kuidagi paremini. Siin mõned sümptomid, mille esinemisel oleks mõistlik meiega kontakteeruda:
Arvestades tänast olukorda ning võimalusi, olen ma meie koostööga väga rahul. Hindan väga kõrgelt inimesi, kes suudavad tervikpilti näha ning anda soovitusi mida teha, mida mitte ning kuidas teha.
Indrek, Bed Factory Sweden OÜ
5
Meeldis see, et meie kogenud töötajad, kes on aastate jooksul väga palju käinud erinevatel koolitustel, andsid tagasisidena ülipositiivse hinnangu teie tööle
Tõnu, Viljandi Aken ja Uks
5
Vahetu ja paindlik suhtlemine. Personaalne lähenemine ja tulemustele keskendumine. Kasuks tuleb hea arusaamine meie tegevusvaldkonnast.
Janek, Raplamaa Arendus- ja Ettevõtluskeskus
5
Väga hea energiaga ja säravad koolitajad! Meeskond sai omavahel koos päeva veeta, üksteist paremini tundma õppida, ühiselt igapäeva töös esilekerkinud teemasid läbi arutada/mäelda, enda töö harjumusi läbi mõtestada, sh segajate teadvustamine.
Kristi, SA Innove
5
Töötuba oli täidetud soojuse, siiruse, lihtsusega. Kõik edasiantu on praktilise väärtusega. Töörõõm sai värskendatud ja eesmärk on edaspidi seda hoida ja hooldada!
Silja, Maakondlike Arenduskeskuste Võrgustik
5
Õige inimene, kes meile neid teemasid esitles. Inimesena klappis väga hästi meie inimestega. Mõni kinnisema olekuga koolitaja poleks suutnud nii hästi teemasid lahti rääkida. Nii koduste ülesannete kui ka kohapeal tehtavate reaaleluliste ülesannete praktiline läbimängimine. Kinnistab teooriat ja annab suunised kätte, kuidas päriselt teooriat peaks kasutama.
Matthias, Astri Grupp
4
Põhjalikkus, abivalmidus - tundsin, et minu mures ollakse minuga koos. Ühtlasi õppisin protsessis palju, et edaspidi iseseisvalt värbamistel tulemuslikum olla.
Liis, SA Hiiumaa Arenduskeskus
5
Konkreetse raamistikuga palistatud piirangutevaba suhtlus, mida vähesed välja kannavad ja vaid üksikud efektiivselt juhivad. Teie suudate : )
Andres, Plantex AS
5
Saime mitte ainult arenguvestluste koolituse, vaid ka praktilise lähenemise tunnustussüsteemi edasiarendusele.
Andres, Maakondlike Arenduskeskuste Võrgustik
5
Absoluutselt kiire ja asjatundlik lähenemine teemale, väga kliendisõbralik. Enim meeldis vastutulelikkus kliendi eripäradele ja soovidele, paindlikkusja kiirus asjade/ teenuse tegemisel, suhtluse mugavus ja kvaliteet.
Raili, Viiratsi Saevestki
5
Kõik küsimused said kiire vastuse. Asjaajamine lihtne ja sõbralik.
Tiit, MTÜ Kirderanniku Koostöökogu
4
Meeldis julgelt loov lähenemine töökuulutuse koostamisel ja positiivne energia läbi kogu projekti, isegi, kui tuli ette ootamatusi.
Kristina, Telema AS
4
Õiglane, läbipaistev, aus ja operatiivne info kajastamine. Personaalne lähenemine ja erapooletu analüüsivõime.
Meelis, SA Ida-Viru Ettevõtluskeskus
5
Neutraalsus otsuste tegemisel. Emotsioonide tasakaalustamine. Personaalne lahendus, süvenemine ettevõttesse.
Kersti, Plantex AS
5
Koolitajatena olete väga professionaalsed. Valdate teemat ja väga elav esitlus. Kuna koolitusprogramm oli väga mahukas, siis ka väga palju kasulikku oma töös rakendamiseks. Aitäh teile!
Annika
5
Kogu koolitusprogramm oli väga huvitav. Tavaliselt on koolitused olnud igavalt teoreetilised. Selle koolitusega sai palju praktilisi oskusi juurde õppida ja neid on võimalik koheselt rakendada. Plaanin oma ettevõttes kõiki saadud teadmisi rakendada.
Koolitusel osaleja
5
Rõõmus ja tore läbiviija, kellel piisavalt energiat ja särtsu. Enesekindel ja sorav esitus.
Martin, Invaru
4,5
Oli ilmselge, et teie töötaja oli hingega asja juures kogu protsessi vältel ning soovis pakkuda Tallinna Hambakliinikule parimat võimalikku teenust.
Jorma, SA Tallinna Hambakliinik
5
Koolitused on tempokad ja jagatavat infot on täpselt parasjagu ning infoga ei külvata lihtsalt üle ilma, et koolitatav sellega midagi peale ei oska hakata.
Värbamine on palju enamat kui lihtsalt uue töötaja leidmine – see on strateegiline investeering, mis võib mõjutada sinu ettevõtte tulemuslikkust ja mainet aastaid. Artikkel käsitleb laiemalt millised on värbamise otsesed ja kaudsed kulud, kuidas vältida levinud vigu ning miks on professionaalselt läbiviidud värbamisprotsess pikas perspektiivis alati kasumlikum ning kuidas säästa juhtide närve.
Töötajate arvamus on justkui ettevõtte baromeeter – see annab märku, kas su organisatsioon liigub õiges suunas või peidab endas nähtamatuid torme. Kõige olulisem on aga mõista, et töötaja arvamus ei ole kunagi tasuta.
Meeskonnatunde tekkimiseks on vaja järjepidevat tööd ja regulaarseid meeskonnapäevi. Kirjutasime meeskonnapäeva kasuteguritest ning sellest, et see on pigem investeering, mitte pelgalt kulu.
Meie Kliendid
Otsid lahendusi personalijuhtimise või -valiku küsimustes?