Blogi

30 märts 2021

Kompetentsimudeli kasutamine individuaalsetes vestlustes

Kompetentsimudel on teadmiste, oskuste ja hoiakute kogum, mis võimaldab töötajal oma töös edukas olla. Kompetentsimudel on aluseks kõikidele personalijuhtimise etappidele, ent kuidas kasutada ja kuidas mõjub töötajale kompetentsimudeli kasutamine individuaalsetes vestlustes?
16 märts 2021

Eesmärgistatud vestlus – ettevalmistus ja jää murdmine

Eesmärgistatud vestlus saab olla edukas, kui sisuline ettevalmistus on tehtud. Kuid sama tähtis on ka ettevalmistus õhkkonna loomiseks ning jää murdmiseks, et pinge saaks maha võetud ning vestluse mõlemad pooled tunneksid ennast hästi ja avatult.
2 märts 2021

Eestvedamine ehk kuidas mõõta inimeste juhtimist

Eestvedamise mõõtmine võiks olla loomulik ja teadlik osa juhtide arendamissüsteemis. Oluline on määrata mida täpselt hinnata ning kes ja kuidas hindab.
16 veebr. 2021

Kas on olemas õige viis inimeste juhtimiseks?

Milline on hea ja õige viis inimeste juhtimiseks ning kuidas selle määratlemiseni jõuda? Kuigi lihtsaid ja üheseid vastuseid ei ole, siis leiad postitusest mõtteainet, mida arvestada selle suunas liikumisel.
2 veebr. 2021

Töötaja kogemus – miks ja mida mõõta?

Heal töötaja kogemusel on väga suur mõju, kuna see on otseselt seotud töötaja rahuloluga. Läbi töötaja kogemuse parandamise suureneb töötaja rahulolu, tõuseb motivatsioon ning paraneb töö efektiivsus ja kvaliteet.
19 jaan. 2021

Töötulemuste mõõtmine – miks ja kuidas seda teha?

Töötulemuste mõõtmine on hea võimalus kaardistada, kas liigutakse seatud eesmärkide suunas või hindamaks hetkeolukorda ning seada uusi eesmärke. Tulemuste mõõtmine ei ole aga ühekordne tegevus vaid tegemist on tsükliga ning liikuda tuleb mööda ringi ning läbida kõik sammud. Miks ja kuidas seda teha?
8 dets. 2020

Ärevus kui tõhusat tegutsemist pärssiv tunne

Ärevus ja endas kahtlemine on üks suurimaid väljakutseid, mis tuleb ületada, et jõuda soovitud tulemusteni, eriti kui need asuvad väljaspool meie mugavustsooni. Siin on mõned võtted, kuidas vajadusel ärevust taltsutada.
25 nov. 2020

Tuhina tekitamine

Tuhin on see maagiline seisund, kus mõte liigub justkui võluväel ning ülesanne saab tehtud nii, et ajataju kaob. Kuidas aga seda maagilist seisundit teadlikult esile kutsuda?
11 nov. 2020

Talent – ainuke, keda ettevõte vajab?

Igas ettevõttes on inimesi, kes säravad ja neid, kes lihtsalt täidavad neile seatud ülesandeid. Talentide ja mitte-talentide määratlemine võib mõjuda nii positiivselt, kuid sellel on ka negatiivne pool.
28 okt. 2020

20 küsimust – kui võimestav juht ma olen

Võimestav juhtimine tugineb võimu jagamisele oma inimestega. Kaasamine, delegeerimine, inimeste võimetesse uskumine ja arendamine on mõned märksõnad, mis sellega seostuvad.
1 2 3 4 13