Blogi

1 veebr. 2023

Positiivne lahkumine

Nii praegused kui endised töötajad on ettevõtte kõige mõjusamaks visiitkaardiks tööandja brändi kontekstis. Seega tasub mõelda ja panustada sellele, et töötaja lahkumine ettevõttest oleks positiivne kogemus mõlemale osapoolele.
10 jaan. 2023

Personalivaldkonna fookus aastal 2023

Aasta on hoogsalt alanud ja viimane aeg on läbi mõelda personalivaldkonda puudutavad teemad, et suunata ettevõtte fookus põletavatele teemadele personalijuhtimises.
12 dets. 2022

Organisatsioonikultuur muutuvas meeskonnas

Organisatsiooni laienemine või olulised muutused meeskonnas avaldavad sageli survet organisatsioonikultuurile. Kirjutasime sellest, millistel puhkudel on mõju kultuurile kõige tõenäolisem ja kuidas sellises olukorras hoida õiget kurssi, et saavutada soovitud ühised väärtused ja põhimõtted.
30 nov. 2022

Kuidas hinnata meeskonnatunnet?

Meeskonnatunde olulisust on raske alahinnata ning veel vähem tasub ignoreerida hea meeskonnatunde kasutegureid organisatsioonile tervikuna. Kuidas aga hinnata, kas ja kui hea on meeskonnatunne Sinu kollektiivis?
17 nov. 2022

12 kuud tiimis ehk kuidas luua ja hoida väärt meeskonnatunnet

Väike väljavõte meie tiimi ühistest väljasõitudest ja tegemistest minu esimese aasta jooksul. Me mitte ainult ei kirjuta, kui oluline on meeskonnatunne ja meeskonnasisene vaim, vaid panustame ka ise sellesse aktiivselt ja teadlikult.
25 okt. 2022

Mis on meeskonna coaching ja miks seda kasutada

Paljud meeskonnad ei saavuta oma täielikku potentsiaali ja juhid on hakanud sellest järjest enam aru saama ning otsima lahendusvõimalusi. Meeskonna coaching on protsess, mis saab aidata tiimil saavutada pikaajalist ja püsivat muutust.
12 okt. 2022

Tööandja brändingu ABC

Tööandja bränd baseerub ettevõtte poolt pakutaval väärtuspakkumisel ning eduka brändi loomiseks ja hoidmiseks peab sellega tegelema süsteemselt ja järjepidevalt.
27 sept. 2022

Kuidas head kandidaadikogemust mitte ära rikkuda?

Kandidaadikogemus värbamisprotsessi ajal ja selle järel peaksid tööandja vaatenurgast olema olulisel kohal. Võtsime kokku viis sammu parema kandidaadikogemuse loomiseks, mille tulemuseks on teadlikult kujundatud tööandja bränd ning edukad värbamistulemused.
13 sept. 2022

Kas ka Sina teed seda juhtimisviga?

Juhid väga sageli alahindavad oma ootuste kommunikatsiooni olulisust töötajate töösoorituse juhtimise seisukohalt ja ülehindavad töötajapoolset ootuste mõistmist.
31 aug. 2022

Tulemuslik arenguvestlus – kui osav läbiviija Sa tegelikult oled?

Iga vestlus on tulemuslik siis, kui see on läbimõeldud, ettevalmistatud ning kasutusel on oskuslikud suhtlemiskompetentsid nagu küsimine ja kuulamine. Siin artiklis on mõned enesekontrolli küsimused, mis aitavad end testida, kui hea arenguvestluste läbiviija sa oled.
1 2 3 4 17