Blogi

14 veebr. 2023

Mis on #opentowork ja milleks seda kasutada?

Viimaste aastate pidevas muutustekeerises olev tööturg on toonud kaasa uusi täiendusi ja värskendusi, mis pakuvad tööotsijatele täiendavaid võimalusi levitada enda soovi töös edasi liikuda jasaada põnevaid tööpakkumisi.
1 veebr. 2023

Positiivne lahkumine

Nii praegused kui endised töötajad on ettevõtte kõige mõjusamaks visiitkaardiks tööandja brändi kontekstis. Seega tasub mõelda ja panustada sellele, et töötaja lahkumine ettevõttest oleks positiivne kogemus mõlemale osapoolele.
10 jaan. 2023

Personalivaldkonna fookus aastal 2023

Aasta on hoogsalt alanud ja viimane aeg on läbi mõelda personalivaldkonda puudutavad teemad, et suunata ettevõtte fookus põletavatele teemadele personalijuhtimises.
12 dets. 2022

Organisatsioonikultuur muutuvas meeskonnas

Organisatsiooni laienemine või olulised muutused meeskonnas avaldavad sageli survet organisatsioonikultuurile. Kirjutasime sellest, millistel puhkudel on mõju kultuurile kõige tõenäolisem ja kuidas sellises olukorras hoida õiget kurssi, et saavutada soovitud ühised väärtused ja põhimõtted.
30 nov. 2022

Kuidas hinnata meeskonnatunnet?

Meeskonnatunde olulisust on raske alahinnata ning veel vähem tasub ignoreerida hea meeskonnatunde kasutegureid organisatsioonile tervikuna. Kuidas aga hinnata, kas ja kui hea on meeskonnatunne Sinu kollektiivis?
17 nov. 2022

12 kuud tiimis ehk kuidas luua ja hoida väärt meeskonnatunnet

Väike väljavõte meie tiimi ühistest väljasõitudest ja tegemistest minu esimese aasta jooksul. Me mitte ainult ei kirjuta, kui oluline on meeskonnatunne ja meeskonnasisene vaim, vaid panustame ka ise sellesse aktiivselt ja teadlikult.
25 okt. 2022

Mis on meeskonna coaching ja miks seda kasutada

Paljud meeskonnad ei saavuta oma täielikku potentsiaali ja juhid on hakanud sellest järjest enam aru saama ning otsima lahendusvõimalusi. Meeskonna coaching on protsess, mis saab aidata tiimil saavutada pikaajalist ja püsivat muutust.
12 okt. 2022

Tööandja brändingu ABC

Tööandja bränd baseerub ettevõtte poolt pakutaval väärtuspakkumisel ning eduka brändi loomiseks ja hoidmiseks peab sellega tegelema süsteemselt ja järjepidevalt.
1 okt. 2022

Kolm viga, mida töötajate tagasiside-uuringu tegemisel vältida

Iga töötajaid väärtustava ettevõtte või organisatsiooni jaoks on nende enda inimeste mõtted ja arvamused oluliseks sisendiks hindamaks oma tegevuse edukust. Mida enam kasvab töötajate arv, seda suuremaks muutub ka väljakutse tagasiside kogumise osas ning sageli kerkib siis päevakorda tagasiside-uuring. Panime kirja kolm suuremat "ämbrit", mida uuringu korraldamisel vältida.
27 sept. 2022

Kuidas head kandidaadikogemust mitte ära rikkuda?

Kandidaadikogemus värbamisprotsessi ajal ja selle järel peaksid tööandja vaatenurgast olema olulisel kohal. Võtsime kokku viis sammu parema kandidaadikogemuse loomiseks, mille tulemuseks on teadlikult kujundatud tööandja bränd ning edukad värbamistulemused.