Tööandja branding —

Tööandja branding

Tööandja branding

Konkurents heade töötajate pärast võib olla üsna halastamatu. Olukorras, kui pigem valid töötaja endale tööandjat, kui et tööandja valib töötajat, on väga oluline mõelda oma maine peale tööjõuturul ehk tööandja brandingule.

Tööandja branding hõlmab endas nii väärtuspakkumise, oma tugevuste, väärtuste ja organisatsioonikultuuri sõnastamist ja kommunikeerimist. Kõik see, mille pärast peaksid töösoovijad ja kaudselt ka kliendid otsustama valikuid tehes just teie organisatsiooni kasuks.

Oluline on silmas pidada, et tööandja branding ei ole töö mitte ainult organisatsiooniväliste sihtgruppidega vaid ka juba olemasolevate ja lahkunud töötajatega. Nemad on kõige võimsamad ettevõtte saadikud. Olgu seda siis positiivses või negatiivses mõttes.

Saame aidata välja töötada tööandja brandngu sõnumid ja strateegia. Kuid hea tööandja turundus töötab ainult siis, kui selle sõnumid jõuavad õige sihtgrupini. Soovi korral saame lisaks luua kommunikatsiooniplaani ja vajadusel seda ka ellu viia.