Blogi
				10 mai 2016
			
			
			
				Juhi hapnikumask toimetulekuks läbipõlemisega
			
			
				Läbipõlemise seisundis on keeruline endagagi hakkama saada, rääkimata sellest, et olla inspiratsiooniks, eeskujuks või heaks töökaaslaseks kellegi teise jaoks. Juhtide jaoks ei ole sellisesse olukorda sattudes rohkem pingutamine õige otsus, vaid juhil on hoopis kohustus ennast sellest "august" välja aidata.			
		
				20 apr. 2016
			
			
			
				Tööõnn sõltub Sinust endast
			
			
				Tööga rahulolu, töörõõm ja tööõnn on teemad, mis tegelikkuses vajaksid aina rohkem tähelepanu ning seda just töötaja enda vaatenurgast. Tööõnne tundmise eest saab igaüks ise vastutuse võtta. Loe, kuidas seda üles leida. 			
		
				7 apr. 2016
			
			
			
				Iga inimest on võimalik motiveerida
			
			
				Motiveerimine on teema, millest räägitakse söögi alla ja söögi peale. Miks see ikkagi on nii oluline?  Uuringud on näidanud, et töötajate motiveeritus on positiivselt seotud töötajate töösooritusega, nende produktiivsusega, töö kvaliteediga, ettevõtte finantstulemustega, klientide rahuloluga, samuti töötajate enda heaolu ja rahuloluga. Ja motiveeritusel on negatiivne seos tööjõu voolavuse, töölt puudumise, tööõnnetuste, töötajate stressi ja läbipõlemisega. Rohkem […]			
		
				29 märts 2016
			
			
			
				Värbamise huumorinurk
			
			
				Värbamine on üks huvitav osa personalitööst. Tihti saab ka veidi sõbralikku nalja. Siin väike väljavõte meie huumorinurgast, kust näited elust enesest :)			
		
				1 märts 2016
			
			
			
				Koolitus või töötuba?
			
			
				Tavapärane koolitus loenguvormina on tihti ebaefektiivne ning kohati ajaraiskamine. Selleks, et koolitus annaks motivatsiooni ja inspiratsiooni, tuleb muuta vaatenurki. Töötuba on üks õppimise vorme, mis järjest enam kasutust leiab. Loe, milleks töötuba kasulik on. 			
		
				17 veebr. 2016
			
			
			
				Miks koolitus ei tööta?
			
			
				Enamik organisatsioone koolitavad oma inimesi rohkemal või vähemal määral. Samas on ikka ja jälle kuulda nurinat, et koolitusest ei ole mingit kasu – “peale koolitust on kõik jälle varsti tagasi nii nagu enne”. Koolitus iseenesest ei ole imevahend muutuste tekitamiseks – selleks on vaja rohkem pingutusi teha. Vaatasin seda teemat läbi mõningate vigade, mida koolitustega […]			
		
				2 veebr. 2016
			
			
			
				Juht ja eneseanalüüs – kolm esimest sammu
			
			
				Iga juht peab tegelema oma töötajatega ning ettevõtte heaoluga. Suure vastutuse taga kogunevad ajapikku pinged, küsimused ja kõhklused. Selleks, et aidata iseennast olemaks parem juht ja isiksus, tuleb võtta aega endasse vaatamiseks. Panime kirja kolm väga lihtsat esimest sammu eneseanalüüsiks.			
		
				1 dets. 2015
			
			
			
				Uus juht võib laeva karile juhtida
			
			
				Juhi vahetus on töötajate jaoks suur samm mugavustsoonist välja. Panime kirja, kuidas inimesed meeskonnas sellises olukorras käituma hakkavad, kui valitakse juht, kes ei ole võimeline "päranduseks" saadud laeva juhtima.			
		
				4 nov. 2015
			
			
			
				Erinevad põlvkonnad ühe katuse all – juhtimise väljakutse
			
			
				Tänapäeva juhtimise olulisteks märksõnadeks on avatus, uuenduslikkus ja paindlikkus. Väljakutseid on mitmeid ning üheks neist on toimetulek erinevustega põlvkondade vahel. Loe lähemalt, mille poolest erinevad X ja Y-generatsioonid töömaailmas ning, mida kujutab endast tööturule suunduv Z-põlvkond. 			
		
				20 okt. 2015
			
			
			
				Tark juht või juhtimise tarkus?
			
			
				Iga eduka organisatsiooni aluseks on tema juht. Juhtimine ise, aga nõuab palju teadmisi ja oskusi, kuid suurel määral ka sisemist tarkust. Kirjutasime juhtimisest ja tarkusest.