Blogi
				14 okt. 2015
			
			
			
				10 sammu arenguvestluse läbiviimisel
			
			
				Sügis käes ja arenguvestlused taas paljudes ettevõtetes päevakorral. 
Samas paljudes organisatsioonides on selle juures ikkagi küsimus - "Kuidas?"
Et asju lihtsamaks teha, panime kokku kümnest sammust koosneva arenguvestluse "teekonna". 			
		
				9 sept. 2015
			
			
			
				Arenguvestlus luubi all
			
			
				Kirjutasime, milline võiks olla veidi teistmoodi mõtlemisega arenguvestlus, mis ei tekitaks negatiivset kuvandit ega poleks pelgalt "linnukese tegemine". Loe, millele võiks tähelepanu pöörata. 			
		
				26 aug. 2015
			
			
			
				Viis põhjust, miks tööl rohkem oma tänu väljendada
			
			
				Tunne, et minu tööd hinnatakse on erakordselt tugev motivaator. Mõnes mõttes isegi tugevam, kui raha.
Üks lihtne viis panna inimest tundma, et teda ja tema tööd hinnatakse on tänamine.  Kirjutasimegi sellest, mida head tänulikkuse kultuur endaga kaasa toob.			
		
				11 aug. 2015
			
			
			
				Kovisioon – võluravi
			
			
				Kovisioon kui organisatsioonisisene ressurss aitab mitmete küsimuste ja probleemide puhul. Loe, miks see meetod on vajalik ja tõhus. 			
		
				20 mai 2015
			
			
			
				Eriilmeline personalijuhtimine väikestes organisatsioonides
			
			
				Alates hetkest kui "ühemehefirma" plaanib võtta lisaks inimesi, on sisuliselt tegemist juba personalijuhtimisega. Mis on olulisemad eripärad personalijuhtimisel väiksemates organisatsioonides? 			
		
				12 mai 2015
			
			
			
				Sisekommunikatsioon – võti on juhtide käes
			
			
				Sisekommunikatsioon on organisatsioonides eesmärkide täitmise seisukohalt väga olulisel kohal. 
Vastutus kommunikatsiooniprotsessi toimimise eest lasub eelkõige juhtidel, kes on ise eeskujuks ning teisalt kujundavad organisatsioonikultuuri, mis kas toetab või töötab vastu kommunikatsiooni ladusale toimimisele. Mõningad põhimõtted, mis aitavad luua toimivat sisekommunikatsiooni.			
		
				29 apr. 2015
			
			
			
				20 soovitust tööle kandideerimisel
			
			
				Seekordne postitus on suunatud rohkem tööotsijale. 
Nimelt käisin eelmisel nädalal Töömessil, mille tarbeks panin kokku 20 soovitust, mida tasub tööle kandideerimisel järgida.
Vormisin need kokku üheks infograafikuks  ;)
Mõned nõuanded on suhteliselt elementaarsed, teised ehk sellised, millele esmajoones ei mõtle.			
		
				14 apr. 2015
			
			
			
				Töötajate pühendumus tähelepanu alla
			
			
				 
Paljudes väikese või keskmise suurusega organisatsioonides (kahjuks mitte kõigis),  viiakse aeg-ajalt töötajate seas läbi uuringuid. Kahjuks liiga sageli on nad kõigest rahulolu-uuringud, mis on aga organisatsiooni arendamise seisukohale suures osas kasutud. 
Miks? Selle pärast, et töötajate rahulolul on väga nõrk seos töötulemuslikkuse ja organisatsiooni kasumlikkusega. 
Mida siis selle asemel teha? Sellest saad lugeda järgnevas postituses.
			
		
				25 märts 2015
			
			
			
				Otsustaja võtab vastutuse
			
			
				Ikka ja jälle kuuleb juhtide suust nurinat, et töötajad ei taha vastutust võtta. Kui hakata siis täpsemalt uurima, kuidas see probleem väljendub, siis enamasti peitub rahulolematus kas selles, et inimesed ei võta initsiatiivi või siis selles, et nad ei võta eesmärkide ja kohustuste täitmist piisava tõsidusega. Hiljuti vestlesin ühe juhiga, kes kurtis vastutusega seotud probleemide […]			
		
				4 märts 2015
			
			
			
				Personali hindamine – 7 esmatähtsat küsimust
			
			
				Personali hindamine toimub igas ettevõttes. Otsused - kellel ja kui palju palka tõsta, keda edutada, kellel minna lasta jne - tuginevad ju kõik töötajate hindamisel. Mis on see, millele personali hindamise põhimõtteid üle vaadates peaks esmalt mõtlema?  Siin on seitse küsimust, mis aitavad analüüsida hetkeseisu.