Blogi

2 sept. 2021

Juht – milline on Sinu vaimne vorm?

Ettevõtete juhid on pingelises seisus ehk rohkem kui kunagi varem ning see kõik toob endaga kaasa paratamatut stressi. Sellest tulenevalt kerkib esile juhtide vaimne vorm, mis vajab järjest rohkem tähelepanu ja tegelemist.
19 aug. 2021

Keskastmejuhi roll ettevõttes

Keskastmejuhid on ettevõtte võtmetöötajad, kes hoiavad masinavärki töös ning tagavad sujuvad üleminekud ühelt käigult teisele. Nad istuvad kahel toolil, olles samaaegselt juht ning alluv. Järgnevalt mõned mõtted, millist rolli keskastmejuht ettevõttes tegelikult kannab.
8 juuni 2021

Hea meeskonna dünaamika – kas Sina tunned seda?

Töötades meeskonnas, mõjutavad sisemised suhted nii indiviidi, kui ka eesmärkide saavutamist. Mida on vaja jälgida selleks, et meeskonna dünaamika oleks korras?
25 mai 2021

Neli põhimõtet abiks võtmetöötaja väljajuhtimisel

Hinnatud ja armastatud meeskonnaliikme lahkumine ja organisatsioonist väljajuhtimine on paratamatult väljakutse. Need neli pidepunkti aitavad seda protsessi võimalikult valutuks teha.
12 mai 2021

Ebaõnnestumine tööl – kuidas välja tulla?

Igaühel tuleb ette hetki, kus tunneme, et oleme ebaõnnestunud, et mitte öelda läbi kukkunud. Olgu tegemist surema või väiksema ebaõnnestumisega, emotsionaalselt tundub tihti tegemist maailma lõpuga. Seega mida teha, kui avastad ennast emotsionaalsest madalseisust ning oled äsja juhtunud olukorra enda jaoks totaalsete ebaõnnestumiste kategooriasse lahterdanud?
27 apr. 2021

Virtuaalmeeskond – võlu, valu ja toetamine

Olukorra sunnil on suurem osa meist suunatud töötama kodukontorites ning olema osa virtuaalmeeskonnast. Kindlasti on sellel suunal oma võlud, kuid ka valud. Oluline on toetada oma meeskondasid, et stressorid saaksid maandatud ja produktiivsus säiliks.
20 apr. 2021

Kas ka sina saboteerid oma vestluseid, tehes neid vigu?

Soovides olla edukas erinevates vestlustes, siis tasub olla teadlik neist viiest saboteerivast tegevusest, mida vähem või rohkem meie suhtluses esineb.
30 märts 2021

Kompetentsimudeli kasutamine individuaalsetes vestlustes

Kompetentsimudel on teadmiste, oskuste ja hoiakute kogum, mis võimaldab töötajal oma töös edukas olla. Kompetentsimudel on aluseks kõikidele personalijuhtimise etappidele, ent kuidas kasutada ja kuidas mõjub töötajale kompetentsimudeli kasutamine individuaalsetes vestlustes?
16 märts 2021

Eesmärgistatud vestlus – ettevalmistus ja jää murdmine

Eesmärgistatud vestlus saab olla edukas, kui sisuline ettevalmistus on tehtud. Kuid sama tähtis on ka ettevalmistus õhkkonna loomiseks ning jää murdmiseks, et pinge saaks maha võetud ning vestluse mõlemad pooled tunneksid ennast hästi ja avatult.
2 märts 2021

Eestvedamine ehk kuidas mõõta inimeste juhtimist

Eestvedamise mõõtmine võiks olla loomulik ja teadlik osa juhtide arendamissüsteemis. Oluline on määrata mida täpselt hinnata ning kes ja kuidas hindab.