Blogi

5 juuni 2014

Kuulamine kui kunst

Kas sul on olnud sellist kogemust, et näed kõrvalt pilti, kus kaks inimest esmapilgul nagu suhtleksid omavahel, kuid lähemalt vaadates selgub, et kumbki neist räägib tegelikult vaid „oma lugu“? Vahel võib tekkida ka küsimus, et milleks me peaksime teisi kuulama ja mida olulist neil ikka võiks öelda olla (mul endalgi aega vähe). Siinkohal mõned mõtted, mida kuulamine (päriselt ja aktiivselt kuulamine) võimaldab ja kuidas seda efektiivsemalt teha.
30 mai 2014

Kaugtöö või kodukontor – mõned nipid kuidas saada töö paremini tehtud

Kui tööandja on otsustanud anda võimaluse teha tööd näiteks kodust (või oled ise tööandja ja teed kodus tööd), siis kuidas saavutada see, et kaugtöö produktiivsus ei oleks väiksem kui kontoris olles. Artiklisse on kokku kogutud üle kuue aasta jooksul kogetud kodukontori olulisemad õppetunnid ja nipid. Oled teretulnud õppima teiste vigadest, mida vältida ja nippidest, mida on kasulik jälgida.
29 mai 2014

Ametijuhend – kellele ja milleks?

Olgem ausad, enamikes (väiksemates?) organisatsioonides ametijuhendeid kas üldse pole, need on üldsõnalised, erinevatest kättesaadud näidistest kokku pandud või koostatud sellisel kujul, et peale selle allkirjastamist seda enam teist korda kätte ei võeta. Siiski tasub hästi kirjutatud ametijuhenditesse panustatud aeg ennast ära. Loe, kellele ja mida hästikirjutatud ametijuhend annab.
20 mai 2014

“Aitäh” sai hinnasildi

Tänu on töötajate silmis ikka kõrgel kohal olnud. Nüüd on tehtud uuring, mis paneb tööalasele tänule ka hinnasildi külge. Täpsemalt saad teada, kui edasi loed.
13 mai 2014

14 sammu, kuidas saada tööle parimaid inimesi ehk kvaliteetne värbamine

Head inimesed on organisatsioonide suurim ressurss. Ilma nendeta ei asjad lihtsalt ei toimi korralikult. Kui eesmärgiks on kasv ning laienemine, siis on hädavajalik, et Sul oleks tööl maksimaalselt hea meeskond. Kuidas siis teha nii, et Sinu heaks töötaksid parimad?
6 mai 2014

Sõnad ja väljendid, mille kasutamisel on töötajad rohkem pühendunud

Uuringud näitavad, et pühendunud töötaja tahab ja töötab paremini ning tulemuslikumalt, kui mittepühendunud töötaja. Järgnevate väljendite kasutamine aitab luua organisatsioonis vastastikusel austusel, kaasamisel ja tunnustamisel tugineva organisatsioonikultuuri, kus inimesed tahavad töötada ja on pühendunud.
12 apr. 2014

10 kasulikku allikat personali teemal

Tõin välja mõningaid eestikeelseid allikaid personalijuhtimise ja personaliga töötamise teemadel.
24 märts 2014

Miks personaliga tegelemine on väikestes organisatsioonides isegi olulisem kui suurtes?

Enamasti arvavad väiksemate ettevõtete ja organisatsioonide juhid, et personalitöö on midagi, mis on ainult suurte mängumaa. Samas on mõned argumendid, miks just väikesed ettevõtted peaksid rohkem tähelepanu pöörama oma inimressursside juhtumisele.
1 9 10 11 12