Blogi
12 sept. 2017
Personalijuhtimine ei võrdu värbamine
Esmane arvamus, et personalijuhtimise teenused võrduvad värbamisega on erakordselt ekslik. Valdkondade ring mida personalijuhtimine endas kätkeb on mitmekülgne ning põnev. Igal väiksemal ettevõttel ei ole vaja oma personalijuhti, küll aga on vaja teadlikult inimestele tähelepanu pöörata, selleks et neid hoida. Abiks võib olla väline inimene, kes aitab personalijuhtimisele avaramalt vaadata.
23 mai 2017
11 põhjust, miks tekib vastuseis muutusele
Mis värk on, miks inimesed ei taha muutustega kaasa tulla? Enamasti on seal mõni täiesti loogiline ja mõistetav põhjus.
Mõned nendest on täiesti ratsionaalsed, teised mõneti ebaratsionaalsed, kuid sellest hoolimata mitte vähem tähtsad, kui neid ületada on vaja...
9 mai 2017
Lihtne valem muutuste vastuseisu ületamiseks
Praktiliselt iga suurem muutus tekitab inimestes vastuseisu. Vahel on see väiksem ja ratsionaalne, teine kord jällegi suur ning tagantjärgi vaadates täiesti põhjendamatu. Igal juhul on vastuseis muutustele inimlik reaktsioon!
Kuid siiski - kuidas seda ületada?
25 apr. 2017
Kolm mõtet, mida rakendada, et Su töötaja oleks õnnelik ja rahulolev
Kui palju mõtled Sina oma füüsilise ja vaimse tervise ning tööalase elu tasakaalule? Mis on Sinu jaoks tähtis? Siin on kolm mõtet juhile, mida teha, et aidata kaasa oma töötajate õnnelikuks saamisele. Kui õnnelikkus tundub liiga klišeena, siis pole hullu. Igaühe jaoks on õnnelikkuse definitsioon erinev. Mõtle, mis see Sinu jaoks on :)
12 apr. 2017
Suurus ei ole vabandus – inimeste juhtimise ABC
Inimeste juhtimise peale mõtlemiseks ei ole ükski ettevõte või organisatsioon liiga väike. Siin on mõned universaalsed põhimõtted, mille rakendamisega tasub algust teha kohe! Isegi siis, kui meeskond veel väike on.
21 märts 2017
Arenguvestlus tänapäevases ettevõttes
Tundub kurb, kui kuulen, et tänapäevastes ettevõtetes tehakse endiselt asju "linnukeste" pärast ning käimata ajaga kaasas. Formaalsed arenguvestlused võiks juba siiski olla minevik. Loe, milline on uue ajastu arenguvestlus ehk one-on-one vestlus ning millist kasu see võib ettevõttes tuua.
28 veebr. 2017
Töö kujundamine ja töötajate lojaalsus
Ilmselt on juhid juba aru saanud, et järjekorda tööotsijatest ukse taga ei ole. Samas arenguruumi veel on, et mõista, kui oluline töötajate hoidmine ja nende lojaalsuse kasvatamine on. Mõtteid sellest, kuidas mitte lojaalsust "osta", vaid suurendada läbi tähelepanu pööramise töö kujundusele.
1 veebr. 2017
Meeskonna arenduspäev – milleks ja kuidas?
Arenduspäev meeskonnas võib anda rohkem kui arvatagi oskad. See on kasulik nii ettevõttele tervikuna kui ka meeskonna sünergia suurenemiseks. Mis võivad olla ühe arenduspäeva kasutegurid ning milliseid samme võiks silmas pidada, et asjal oleks ka tulemust?
18 jaan. 2017
Meeskonna väärtused – kust alustada?
Väärtused annavad aimu, mis on inimesele või meeskonnale oluline. Need määravad suuna inimeste käitumises ja tegevuses.
Kust alustada tööd meeskonna väärtustega? Ja millised on võimalikud sammud?
4 jaan. 2017
Kuidas luua meeskonnas suuremat „meie“ tunnet?
Meeskondade idee on töötada koos ja ühtsena, täiendades üksteist ning saavutada ühiseid eesmärke. Raske on seda teha juhul kui midagi tiimitöös lonkab. "Meie" tunde olulisus meeskonnas on väärtus, mis vajab tähelepanu. Siin mõned näited, kuidas seda "meie" tunnet tekitada või suurendada.